top of page
  • Writer's pictureMother Blogoš

Zgodna ja


I tako, nova godina, nove odluke. E da! Počela je sezona “smršavit ću do ljeta”! Fitness i to! Da podijelim s Vama ne plan i ne program, hahaha..

S pripremama sam počela prije Božića tako da sam skuhala sve što se može skuhati, ispekla sve kolače koje volim i ne volim, a uglavnom ne volim slatko, mesine na sto milijuna načina i samo 10 kg „francuske“ .

Dan Božića i gosti dolaze. Ne stavljam baš previše svega na stol, radije ću dva, tri… puta nego da brljaju pa bacim. Pod tim brljanje mislim znaš ono kad uzmeš prstima pa ih poližeš i onda opet na pun pjat. E nećeš kod mene tako.  Ja sam „malo“ gadljiva. Kao recimo kad hraniš malu bebu, ne baš tako malu, već onu koja voli špinat pljunuti svuda pa onda mama da se ne baci. Jebemti! Baci špinat k vragu ima još za kupiti, ali ne, šteta bacati.


Da se vratim gostima, nek su oni pojeli i pet puta samo da nisu brljali. I ja sam, malo na pjat ukoso (kobaje, slaninice…) za predjelo. Pa krećem, prasetina s hrskavom kožicom (obožavam), malo francuske, malo druge, treće i četvrte salate, i usfali francuske za zalogaj. Hm.. usfali hrskavog uz francusku i tako par puta. Već se teže dižem sa stolice, bit će prejela se. A sarmica miriši……


Jedna, pa još jedna i umirem. Ne mogu se ustati od stola dok ne probam bar jedan kolač. Fini kremasti onaj ledeni vjetar. Uf! Da je bio samo jedan komad ne bi cijelu noć bila na wc-u.


I tako sve do dana stare godine. I ja odlučujem, e nećeš više tako stoko debela ! Do ljeta sam „top“! Dosta je. Objavljujem ukućanima rat u kuhinji. Na dijeti sam! Kad eto ti njih, a daj mama šta glumiš ti nisi debela.


Aha, imam i ja ogledalo. I tako sam ja odlučila. Prvi radni dan i sva sam bitna jer sam na dijeti. Nema veze što mi krči stomak od jutra, sva se nekako ljuljam ali ja ne odustajem. Dolazi kolega (inače drži fitness centar) i nešto treba, rješavam ja tako gladna sve što mogu i kad eto kaže kolega pa dođi do mene, do fitnessa, puno si mi pomogla pa možeš dva mjeseca gratis! Jebem te, jesam li tolika pitam se, ne smijem promijeniti izraz lica, nalazim sve izgovore što postoje da ne odem do tog fitnessa, kad on ostavi meni broj i kaže čujemo se.


Otišao on, a ja skoknula do pekare!


By Mimy

9 views0 comments

Recent Posts

See All

Posao

bottom of page