top of page
  • Writer's pictureMother Blogoš

Mala crna haljina


Nadam se da i Vi volite svatove kao i ja! Obožavam plesati, glazbu i tako to. Svakako volim super haljine koje ne možeš nositi svaki dan, ali zapravo zašto ne? E pa zato.


I tako odem ja ujutro kod frizera, ništa posebno, samo podići kosu zbog haljine koja super izgleda na slici na nekoj manekenki. Aha, kupila sam je još prije par mjeseci.... Odlazim naravno nezadovoljna ali popravit ću, to koštalo ko' svetog Petra kajgana... Odlazim nekoj xy teti na šminkanje, imala je slobodan termin. Nije da sam se naručila prije mjesec dana, al te tete šminkerice puno rade pa ugrabila ja termin. Sva bitna pokazujem haljinu da vidi što ćemo. Haljina crna, aha, ona mala crna haljina koja svima super stoji i sve žene je trebaju i imaju u svom ormaru.


I tako, teta počela, jedan sloj kreme, pa neki vrag ispod očiju pa na kapke, pa na nos, čelo extra nešto da ne sjaji..... To je samo sve prije pudera kojeg je nanijela nekom spužvicom, ja osjetila kao špahtlom, al rekoh to tako ide. Traje to, traje i nakon nekih pola sa sata ja mislila gotova kad ono, sjenila! Auf! Boli me dupe od sjedenja, trnu mi noge, ja bi kavu i cigaretu. A ona macka po tim mojim očima i macka i macka.... Četkica za puder i sve ono što nemam pojma kak se zove a ide na obraze, da sjaji lagano al ne previše. Je.... te! Eto mene gotove, pogledam se u ogledalo... A ono neka žena koju ne poznam! Jeste zadovoljni? Vrag te odnio i to moram popraviti, ne baš al ajd da platim. Ode ja sva takva nepoznata kući to popraviti. Dolazim a nitko me ne prepoznaje!


Ajmo' brzo tuširanje pa popravak svega jer treba na vjenčanje. Letim po kući takva nepoznata sama sebi, stezne gaće da malo poprave dojam, ubrusom skidam puder i te neke nanose da dođem do sebe, uspjela, navlačim haljinu popravljam friz i voila!


Napokon odlazim pred veliko ogledalo i..... Šok! Ko' je ova? To nije teta sa slike, to nije ta haljina, frizura a mala crna haljina ne stoji, sva se neka malo rastegla! Pa bem ti bila mi je dobra kad sam je kupila. Kontam koliko sam je puta oprala i na koliko stupnjeva? Sigurno je muž ubacio na 90!


Ajd' ti do ormara, hlače i košulja uvijek prolaze!

38 views0 comments

Recent Posts

See All

Posao

bottom of page