top of page
  • Writer's pictureMother Blogoš

Novčanik


Otvorim novčanik a u njemu prezervativ. Omojbože! Ne zbog prezervativa već zbog vlasnika tog novčanika. Da pojasnim, on ima 14 god. I opet omojbože! WTF!


Gledam ja u taj novčanik i sve ne vjerujem šta sam vidjela, ne vjerujem opet i opet. Pa on je moja mala beba. Aha! Je l’ to neka zajebancija ili šta? Šokirana gledam u njega a on meni u čemu je problem? Bemtimater balavu! U čemu je problem? Ma u ničemu. Tak je normalno da nemaš novaca za „sladoled“ al za to imaš i odakle ti to, ‘ko ti dao, di si to vidio……. Gdje? Internet, sranje, sve im je dostupno a ja kao sve pratim. Mobiteliiii….. U šoku sam još uvijek i bit ću dok se ne oženi.


Odlazi on van sav bitan i nasmijan, neke poruke dolaze, smješkanje, s kim, kako….. Tajna. E ne može! Odlučim pričati s njim o tome iz novčanika ali kako ću? Šta da pitam? Jel ti to koristiš, neeeeee, jel to tebi zaista treba, NEEE. E sad sam u problemu ja. Ja koja mislim da nisam jako stroga, ja koja pričam s njim o svemu, ja koja blabla ja sam u problemu. Sve mi neugodno ne nalazim riječi. Sjetim se, ima on tatu!


I tako ja okolo kere pa nikako na mala vrata, okolo i okolo i sve kužim ne vodi to ničemu. Ajmo direkt! On nosi kondome u novčaniku i ima 14 god. Trebaš s njim razgovarati. On meni pa neka ima, bolje nego da ima posljedica, mrtav hladan jebote!!!!!!


Ko su te curice, djevojčice, gdje su im mame, šta je ovo? Vidim ja ništa od tate pa eto ja ću. Dijete došlo i počinjemo nasamo razgovor, više je to monolog nego razgovor. Čujem ja dok meljem onaj zvuk od mobitela bibibibibi…..porukeeeeee. Dokle majko mila? Nastavljam ja monolog uz bibibibibi zvukove i uz poneko klimatanje glavom kao sve on zna i super je pametan. Zelenjava moja pametna! Ubi se ja birati riječi, sva nekako fina i polako, primjera milijun i vidim ja ne dopirem do njega. Nekako kroz to uho uđe ali brzo proleti, sve mislim da pričam na engleskom možda bi me i doživio (kad bi ga znala). Priča ga bolje nego materinji i za to je zaslužan internet aha. I tako neko vrijeme sam imala monolog i kao razumio on mene, ustaje i odlazi pa dobaci NISI VALJDA MISLILA DA SE SEXA BEZ ZAŠTITE!


Eto mi ga na, ovo je gore od šamara, pljuske al to sam ja rodila 

Piše: Neka tamo Mimy

53 views0 comments

Recent Posts

See All

Posao

bottom of page