top of page
  • Writer's pictureMother Blogoš

Damski doček

Moja damica, nepunih 18, ima ideju! Ja, kao svaka dobra mama pristajem na spremanje kod nas prije novogodišnjeg izlaska. Kakva sam ja budala! I tako, ja s posla (radili skraćeno), trči kući, peci kiflice od 2 kg brašna da se ima ili nedajbože da budu gladne. Idiot! A onda ulijetanje svih uzbuđenih “dama”! Ova se ide tuširati, ova je nesretna jer joj dečko  tri minute nije odgovorio na poruku, ona tamo jede kiflice, prolijeva kolu, ona ona tamo živčani zbog nedobre šminke, ona ona ona tamo sad baš neće na doček jer je ona tamo nesretna zbog dečka i, je*em ti, tako u nedogled.   Krenule u 18.00 sad je 21.30 a one su sve još tu…. Ova moja sva sretna, dere glazba toliko jako da susjedi misle da nas ima 50. Ona ona tamo vrišti, javio se dečko, ona tamo i dalje jede i rasipa sve što je tekuće. A onda… Vrištanje…… onoj onoj onoj tamo je pukla najlonka!  Ja mislila ispalo joj oko koliko je vrištala. Ajde, smiri se ima najlonki kod mene  u ladici, ali ne, nemate takve sa šljokicama. Pa majku ti dragu kakve šljokice na najlonkama, užas! Ili ne.  Nemam pojma, najlonke su najlonke. Riješili smo i to.

Uf, dobro je. Stanje se smirilo osim glazbe koja i dalje dere po stanu, one sretne, plešu, ludilo njima. Ima jedna ona ona tamo koja sad prvi put ide van, ta se šeta spremljena od 19.00, ta se preznojava pa pere pazuhe jednom, drugi put, ne miriše. Ajmo ponovo pod tuš! To su večernje haljine, elegantne hlače, extra topovi… ja samo citiram. Sva im je garderoba vrh! Bem ti izraza. Kad pomislih gotove su, a ne, jedna još nije došla. Šta? Kako? Ne, ne, sad ja ne vjerujem. Eto je, ona zakašnjela stiže s problemom. Ne znam koji je problem al sve oko nje, sve mi se čini da je neko nedajbože umro koliko su zabrinute. I šta sad? Čekam, glazba i dalje dere, neka čudna atmosfera kod njih, kad odjednom BUM TRAS! Čaše lete sa stola, to se vrišti ….. Nisu ozlijeđene ali su poprskane sokom. Presvlačenje….. Muž i ja se gledamo…. Bez komentara…. KAD ĆE OTIĆI? Divna sam, ha? “Spremne smo!”


Muž ih vozi, nema veze što u auto stane 5 ljudi, njih je 8! OTIŠLE SU! ŠTA SAD? Ajd ti dobra majko spremi što je “stoka” ostavila iza sebe, usisavač, krpa i tako do ponoći! Sretna mi Nova godina!


By Mimy

5 views0 comments

Recent Posts

See All

Posao

bottom of page