top of page
  • Writer's pictureMother Blogoš

Želim biti liječnik


Dok smo mali često maštamo o onome što želimo postati kad odrastemo. Liječnici, frizeri, piloti, davno izgubljeni potomci neke bogate kraljevske obitelji. Ok, svi koji imaju mail i provjeravaju spam barem su jednom u životu bili potomak nekog bogatog nigerijskog princa koji baš vama ostavlja nekoliko milijuna ako mu date sve svoje podatke. Ali vratimo se mi na ove malo manje profitabilno-naivne karijere.


Kad sam bila mala sanjala sam da ću imati tri profesije kad odrastem. Prva je bila pisac. Tu donekle nisam razočarala. Druga je bila astrofizičar (znam, i ja se smijem) i treće-učiteljica. Dakle, jedan od tri i nije tako loše. I nekako sam uvijek bila svjesna odgovornosti koju određeni posao nosi. Dakle, dobrih i loših strana. Sjedim ja danas u čekaonici kod doktorice i razmišljam o savršenoj karijeri. Ok, voliš svoj posao bez obzira na to što radiš, ali…aaaaaaaliiiiii.


Često zavidimo liječnicima na njihovim plaćama, statusu itd. I znam da je neka prva misao u školovanju za liječnika ta da spašavaju tuđe živote. Ali kako se k vragu opredijele za polje na kojem će raditi?


„Moje ime je Ankica. Ja sam prikriveni sadist. Želim da me se ljudi boje više od vraga i da drhte na sam spomen mog imena. Znam! Bit ću zubarka!“


„Moje ime je Kristofor. Ja jako volim pi…(pardon, pristojan je ovo blog. Family friendly) vagine. Volim ih toliko da cijeloga života želim gurati ultrazvuk u njih. Znam! Bit ću ginekolog pa neka mi za to još i plaćaju.“ 20 godina kasnije. „Jeb** me glupog, trebao sam biti žigolo pa da biram kakve ću gledati.“


„Moje ime je Parizer (da, nemam više ideja za imena) i jako volim tuđe guzice. Obožavam tuđe guzice! I govanca! I njih volim. Znam! Bit ću proktolog.“


„Moje ime je Banana (jednostavno se prepusti imenima) i imam fetiš na stopala. Mala, velika, duga, kratka….ma, sva stopala. Znam! Bit ću podolog!“ 20 godina kasnije „Jeb* me glupu. Nisam se školovala godinama kako bi pregledavala gljivice i urasle nokte. Fuck my life.“


Da, medicina. Divni ljudi koji su prošli godine i godine školovanja. Ljudi koji su prošli godine i godine prakse i pomogli tisućama ljudi. Ali..aliiiiiiiiii…koji vrag ih natjera u struku? Ok, osim ovog već spomenutog da nekome pomažu. Ali, aliiiiii….

Vaše, zbunjeno piskaralo.

5 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page