top of page
  • Writer's pictureMother Blogoš

Tajna svih tajna


Prošli su mjeseci, a mjeseci su kao godine kada je u pitanju Blogodakanje. Znam, znam…plakali ste noćima i čupali kosu jer nisam ništa pisala (niste), ali zbilja imam dobru ispriku (nemam). Istina je da sam se posvetila pisanju romana i besramno zapostavila Blogodakanje. Iskupit ću vam se tako da ću vam ispričati jednu jezivu stvar. Da,da…jezivu! Otkriti ću vam najveći strah svakog piskarala i uvesti vas u svijet svetog pakta koji piskarala sklapaju jednom kada si postanu dovoljno dobri da izuste svoje najveće strahove. (zamislite zlokobnu pozadinsku glazbu)


Strah svih strahova, majka jeze, alfa i omega užasa svakog piskarala je-povijest pretraživanja. (Zlokobna glazba se naglo utišala). Prije no što počnete suditi, psovati mi sve po spisku i prije no što bacite mobitel u zid, molim vas da me saslušate. Da, povijest pretraživanja je nešto jezivo kada pišete. Naravno, nitko nije Bogom dan (pa ni oni koji misle da jesu) i nitko ne posjeduje sve informacije o svemu. Kada pišete, jako je dobro proučiti svaki detalj onoga o čemu pišete, a prvo sredstvo koje vam besplatno i daje to znanje je Google. Bez obzira koji žanr pisali, kad-tad ćete morati Googlati neke nebulozno sramotne stvari. A ako pak pišete psihološki triler- nakon nekoliko dana počnete moliti višu silu da vam na vrata ne pokuca policija.


Neke od nebuloznijih stvari koje sam ja upisala u tražilicu su:

-koliko čovjeku treba da iskrvari nakon što mu odrežeš jezik

-kako zakopati truplo

-koliku količinu kisika treba ubrizgati u venu da čovjek umre

-psihološka analiza nekrofila

-za koliko truplo počne smrdjeti

-kako se zove ona pjesma

-recept za mađaricu

-kolika snaga udarca je potrebna kako bi sjekirom raskolili lubanju

-DM boja za kosu


Mislim da vam je ovo dovoljno. I sada zamislite da se u vašem susjedstvu dogodi ubojstvo. I zamislite kako bi vi objasnili policiji da niste krivi…vi samo istražujete jer ste piskaralo. Ne, gospodine policajac, nemam opsesiju sociopatima i serijskim ubojicama jer sam jedna od njih. Ne, ne, zbilja. Ja samo volim pisati o njima.


Upravo je to razlog zbog kojeg piskarala sklapaju tajne paktove: „U slučaju da mi se nešto dogodi, molim te, nemoj tješiti moje bližnje, nemoj žalovati- IDI I OBRIŠI MOJU POVIJEST PRETRAŽIVANJA! I kad smo kod toga, nemoj ni ti gledati tu povijest, samo je izbriši.“


Možda se sad pitaš zašto je uopće potreban takav pakt? Zašto sami ne brišemo svoje povijesti pretraživanja? Evo zašto- JER SMO LIJENE GUZICE. Jednostavno je lakše na drugoga svaliti odgovornost.


A sada, za kraj, zamislimo se svi fino kako izgleda povijest pretraživanja onih koji pišu erotske romane. Hehehehe. Ajde bok!

6 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page