top of page
  • Writer's pictureMother Blogoš

Ravna ti je Zemlja


Mi na Blogodakanju volimo glumiti da smo u trendu. Naglasak na glumiti! A pošto je ovih dana postalo popularno debatiranje o tome je li ova naša Zemaljska kugla (ups!) ravna ili okrugla, hajde da se i ja malo izjasnim na tu temu.


Nema veze što u svakome trenutku možete otići na yubito, ukucati pojam: NASA live stream from space i vidjeti zakrivljenost Zemlje. Noup! To nije apsolutno nikakav dokaz ičemu. Sada će teta Jelena vama objasniti zašto je Zemlja ustvari okrugla i zašto se ne vrti. Tko ne može prihvatiti ponuđene činjenice-magarac.


1. Ako stavite kriglu piva na tlo, zašto se isto ne pomakne? Ha? Zašto se ne prolije? Ok. Ako imate sjeban pod, napuhnuti parket ili kamen na podu, onda će se prevrnuti. Ali, halo, to je nešto drugo.

2. Ako je Zemlja okrugla i ne živimo ispod kupole, kako nam sva voda ne odleti iz oceana u svemir? I nemojte vi meni sad ovo-ono fizika. Fizika ne postoji.

3. Ako je Zemlja okrugla, kako možete doći na planinu i vidjeti susjednu planinu? HA? I da se niste usudili ići sa teorijom o „Zemlja je veeeeeeeeeelika“.

4. Sunce i mjesec izlaze i zalaze? Pfffff…i to je teorija zavjere. Mi smo ustvari svi pilići koji žive u kartonskoj kutiji, a sunce je žarulja koji netko pali i gasi.

5. Sat ide u krug? Ma kakav krug?! Ništa okruglo ne postoji. Položite sat na stol i vidjet ćete da je sat ravan. Osima ako je okrugli. Ali i onda se radi o zavjeri!

6. Letite avionom negdje? Letjeli ste? Vidite zakrivljenost Zemlje? A ne! TO je samo mali nagib na kornjačinom oklopu. Da, mi smo pilići koji žive na kornjačino oklopu!

7. Ostali planeti su okrugli? Ostali planeti ne postoje. Rekla sam vam da živimo u kutiji na kornjači i pomirite se s tim!

8. Polovi? Sjeverni i Južni? Kaj je to? To je samo smrznuti rub ploče. Mi smo pilići koji žive u kutiji, na kornjači koja je u zamrzivaču. Da! To ima smisla! A Sunce je ustvari žarulja koja se pali svaki puta kada netko otvori vrata zamrzivača.


Ok…ovo je sada previše sranja i za mene. Boli me mozak. Mislim da ću ići pronaći rub Zemlje i baciti se u zamrzivač. Uffff…

A vi, dragi moji, razmislite o ekipi koja vjeruje da je Zemlja ravna ploha. Jeste? A sada zapamtite sljedeću rečenicu: TI LJUDI IMAJU PRAVO GLASATI NA IZBORIMA I REFERENDUMIMA.


Sad i vi želite pronaći rub Zemlje? Aha…hajde, javite mi ako se spotaknete o njega, pa da i ja dođem.

2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page