top of page
  • Writer's pictureMother Blogoš

Novogodišnje odluke ili prestani si srati


U duhu Nove godine na pamet su mi pale one famozne novogodišnje odluke. Nekad sam bila dovoljno naivna da si ih postavljam, a onda sam shvatila da mi je pametnije i jednostavnije jednostavno se prestati zavaravati. I tako je meni jutros palo na pamet da provjerim koje su to najpopularnije novogodišnje odluke. Pa, dragi moji, evo vam popis istih i moje bezdušno objašnjenje zašto (vjerojatno) nećete ispuniti ni jednu od njih.


1. smršavjet ću -Nećeš. Kome lažeš? Izdržat ćeš do prvog posjeta frižideru u kojem se nalaze ostatci odojka od Nove godine i pojesti ga „da se ne pokvari“. Izdržat ćeš do prvog PMS-a kad ćeš se infuzijom spojiti na Nutellu. Izdržat ćeš do prvog trena kad se pogledaš u ogledalo i ignoriraš onaj lijepi mali špekasti kotač koji se pojavi kad staviš broj manje gaćice no što bi trebale biti.)


2. prestat ću pušiti – Been there, tried that. Ne. Nećeš prestati pušiti jer si to poželio pod bor. Zapalit ćeš cigaretu nakon što te prvi puta raspizdi šef/suprug/žena/dijete/račun za struju. Istina, možda ćeš se skrivati sam od sebe poput teenagera, ali je činjenica da ćeš zapaliti.


3. više neću piti alkohol -Aha. Do prve subote kad ćeš za šankom glumiti Mate Mišu bez obzira na to koju vrstu glazbe slušaš.


4. više ću vremena provoditi s obitelji i prijateljima -Hajde, ovo je možda i izvedivo. Ali ako se u prvu ruku na to moraš odlučivati nakon Nove godine, vjeruj mi, nije to za tebe. Pobjeći ćeš negdje u šumu čim se za to ukaže prilika ili ćeš jednostavno nastaviti igrati igrice i raditi one prekovremene sate koje moraš odrađivati jer, jebi ga, treba od nekud i novac


5. počet ću vježbati -hahahahahhahahahahah…hahahahhahahahahahha…aha. Javi se nakon prve upale mišića kad ćeš jebati mater sebi i svima oko sebe. Ako inače ne vježbaš, vjeruj mi, prvi pravi muskulfiber i evo te ponovno u ameba položaju


6. počet ću štedjeti -ovo bi možda funkcioniralo da ne živiš tamo gdje živiš. Prvo, kod nas se štedi na hrani kako bi imao novaca za režije. Drugo, ako nađeš 10 kn u novčaniku hajde priznaj da ih nećeš staviti u kasicu prasicu, nego ćeš otići do prve trgovine i kupiti čokoladu. A pričamo samo o 10 kn.


7. živjet ću zdravije i manje ću se živcirati -Ponovno. Sve je u podneblju. Jednom kad nestanu sinkope, korumpirane političke frakcije, kriminal na zlatnome pladnju, lopovluk vršen na malom čovjeku…možda. Ali mooooožda ćeš onda moći živjeti bez stresa. Kad avokado bude deset puta jeftiniji od 20 kg kineske purice na akciji, onda ćeš moooožda živjeti zdravije. Možda.


8. postat ću organiziraniji -kome sereš? Od jednom ćeš nabaviti 10 planera, napisati 1000 popisa i vrijeme rasporediti onako kako ti misliš da je najproduktivnije? Hoćeš vraga. Za dva dana ćeš izgubiti i planere i popise i frustrirano žvakati kožicu oko noktiju jer „nemaš vremena“


9. naučit ću nešto novo (jezik, kuhati, šivati, itd.) -Da se bolje organiziraš možda i bi. Ova odluka je posebno divna za mame. Hoćeš, hoćeš…naučit ćeš kako se zaključati u kupaonu da se pokenjaš bez da ti klinac diše u lice.


10. pomagat ću drugima i biti suosjećajniji -Divna odluka. Ali nešto što ne bi trebala biti odluka. Ako si šupak koji to mora staviti na popis novogodišnjih odluka onda, sinko moj, neće ti narasti žlijezda dobrote.

Takoca, a sad kad smo riješili da je 99% odluka debilno, jer ako želiš nešto promijeniti za to ti ne treba nova godina, možemo fino dalje. Nadam se da će vam svima biti blagonaklona, ma gdje bili.

Vaše, Piskaralo!

2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page