top of page
  • Writer's pictureMother Blogoš

Googlaj me nježno


Bili vi hipohondar (to su vam oni koji si zamišljaju koje kakve bolesti), jedni od onih kojima nije ništa i kada vam noga otpadne ili pak seoski vrač, jednom kada odlučite svoju dijagnozu potražiti na Googlu, ja vam garantiram da ćete svi zajedno ubrzo zaglibiti u ovu prvu skupinu.


Ja sam jedna od onih iz upravo te prve skupine. Iako imam 30 (slovima:trideset) godina, često „umirem“ od razno-raznih bolesti. To je jednostavno nešto protiv čega se čovjek ne može boriti iako ste jaaaaako svjesni da ćete doživjeti duboku starost i svima ići na živce još mnogo, mnogo generacija. Negdje usput sam naučila da NE čitam upute na lijekovima, da VJERUJEM kada mi moja doktorica kaže da neću doživjeti moždani ako popijem aspirin i da NE Googlam simptome.


Ah, dragi moji, ali postojalo je vrijeme kada sam pokleknula pod strahom i ukucala u tražilicu neke od simptoma. Ono što je uslijedilo nakon čitanja, pa…možete si zamisliti. Hajde, priznajte! I vi ste barem jednom u životu potražili spas u analima interneta. Znam da jeste i znam da ćete shvatiti o čemu ću vam sada pričati.

Evo kako Google medicina funkcionira. Napisat ću vam stvari koje možete utipkati u tražilicu i dijagnozu koju ćete dobiti. Dakle…


Simptom+KIHANJE=rak mozga Simptomi+KAŠALJ=rak pluća Simptomi+BOL U ŽELUCU=čir, tumor Simptom+POVIŠENA TJELESNA TEMPERATURA=već ste mrtvi Simptom+BOL U JAJNIKU=rak maternice, kuga i kolera Simptom+LAGANA BOL U ZGLOBU LIJEVE RUKE=infarkt koji će za 2.52 min biti fatalan


Pa sad ti imaj običnu prehladu ako si frajer! I tako sam ja jednoga dana (možda sam malo spora po tom pitanju ili sam samo mazohist) shvatila da bi sudeći po Google medicini groblja bila pretrpana, bolnice jedine institucije koje posluju, a ljudska populacija bi brojala velikih 1001-og ljudskog stvora. I tih 1001 su vjerojatno oni koji nikada nisu koristili Google kao izvor informacija.

Ono što je još zabavnije je način na koji nas Google želi izliječiti od svih tih famoznih, po život opasnih dijagnoza. Lijek protiv svih vrsta i podvrsta tumora, sifilisa, kurjih očiju i ćelavosti su: češnjak, đumbir, kamilica i rajčica. I svaka čast tim namirnicama. Zdrave su, pomažu nam ublažiti žgaravicu, smiriti živac ili otjerati vampire. Ali, žao mi je gospon’ Google, češnjak mi baš i neće puno pomoći ako imam upalu pluća nakon prvog kihanja nakon brisanja prašine.


Na vama ostavljam da sami birate svoju medicinu. A ja ću vam za sam kraj dati najgenijalniji lijek. Evo što je meni moj pokojni djed rekao:“Prvo pojedeš kockicu šećera da se bakterije navuku, onda popiješ kavu da im padne mrak na oči, a na kraju ih potamaniš rakijom!“ Ima smisla? Sigurno ima više smisla od Googlanja simptoma.

1 view0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page