top of page
  • Writer's pictureMother Blogoš

Dosta mržnje


U posljednje se vrijeme mnogo prašine podiže oko obitelji. Pojedine skupine ljudi glasno progovaraju o tome što je za njih definicija funkcionalne obitelji. Otac+majka+dijete=obitelj. Ok, to je obitelj i to nitko ne može osporiti. Ali što je onda sve „ono“ što se kosi toj jednadžbi? Etiketiranje ljubavi, one najčišće, je malo rečeno apsurd. Jesam li ja manje osoba jer smatram da moja, a i ostale obitelji, ne definira biblijsko poimanje braka i onoga što proizlazi iz njega?


Gotovo se nikada poimence ne okomljavam na osobe. Koliko zbog toga što se ne želim spuštati na određene razine, toliko i zbog činjenice da smatram kako nije fer upirati prstom u nekoga zbog nekog glupog lapsusa. Na žalost, ovaj tekst će biti iznimka. Anela Todorić. Da, to je samo još jedno u nizu imena koja skakuću iza kontroverzne Željke Markić. Samo još jedno od imena u nizu koje svojih pet minuta slave dobiva radikalnim izbljuvcima. Jup, gruba sam…ali eto, i ja imam pravo na slobodu govora. Nakon što sam jučer pročitala njezin „slavan“ tekst o tome kako životinjama nije mjesto u kući, a kamo li na krevetu; nakon što sam pročitala kako ih je Bog stvori da služe čovjeku, pogledala sam svoju životinjsku bandu koja se sa mnom izvalila u dnevnome boravku. Draga Anela, a tko ste vi da ikome definirate obitelj u ime Boga? Jako mi je žao, ali moram napisati kako se vaše striktno držanje Biblije kosi s onime što ste učinila. Zašto? E pa, prema Bibliji, i žena je ta koja je stvorena da služi. U vrijeme o kojemu vi govorite, kada su životinje bile u štalama, i žene su bile jako blizu istog. Mislite li da su imale pravo da izražavaju svoje mišljenje? Svoje pravo razmišljanje koje se kosilo s onim njezinog muža? Smatrate li da je korektno biti licemjerom? Imate li imalo srama kada prstom upirete u sve nas koji životinje cijenimo i volimo, te od njih ne tražimo ništa za uzvrat?


Nadalje ste se dotakla djece koja nisu u tim istim krevetima u kojima se nalaze psi. Jeste li u ijednom trenutku uključili moždane vijuge i zapitali se: Možda, ali možda, ljudi ne žele javno dijeliti slike djece kao na pladnju jer je Internet prepun sociopata? Jeste li se upitala da neki od parova djecu ne slikaju u krevetu, jer istu tu djecu na žalost ne mogu imati? Novčić ima dva lica i nikada ne znate kako može pasti nekome od vaših savršenih obitelji. Danas se djeca ne rađaju kao na pokretnoj traci jer obitelji ne trebaju radnu snagu koja će raditi na zemlji. Ne rađaju se jer se kolektivna svijest malčice podigla. Ne rađaju se samo zato da se rode. Danas je smrtnost djece nikakva u usporedbi sa smrtnošću u doba kada su ljudi živjeli u onome vremenu o kojem vi tako olako pričate. Danas se djeca školuju, a roditelji iz dana u dan strepe hoće li sutra imati posao i krov nad glavom. A ono što vas smeta, ono što vas boli, su slike kućnih ljubimaca u krevetu?! Ozbiljno?! To je NAJVEĆI problem današnjega društva? Ako je tako, objeručke ću prigrliti svoju dlakavu bandu. Zagrlit ću i svoju petogodišnju kokoš koja spava u fotelji, a od mene ne očekuje smrt jer je stvorena da mi služi. Zagrlit ću i svoju obitelj gdje na žalost nema majke. I znate što? Uvjerena sam da će ova moja apsurdna disfunkcija od obitelji proširiti mnogo više topline od one vaše koju gradite na pogrešnim temeljima. Ljudi, samo ljubav i budite sretni i dobri. I ni u kojem trenutku nemojte misliti da ste superiorni i stvoreni da tlačite. Vjerujte mi da niste.

2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page