top of page
  • Writer's pictureMother Blogoš

Beauty blog

Nisam ja nikad bila nešto pretjerani ni zainteresirana, a ni vična u šminkanju. Ono, znam se upristojiti i to je više-manje to. No, prije nekoliko godina sam upoznala Marijanu. Sad to samo po sebi nije ništa posebno, iako su okolnosti pod kojima smo se upoznale bile vrlo zanimljive. Bez brige, nećete to nikad saznati, jer ne želim da i mene i cijeli blog zblokate i izbrišete iz svojih života. Uglavnom, da se vratim ja na moju Marijanu. Marijana je nail and make up artist. Zvuči baš fensi, jelda? I vjerujem da i sami znate pokoju talentiranu ženicu koja se time bavi. No Marijana je sve to podigla na jednu sasvim novu razinu. Na primjer ovo.


Kaže ona meni “ma to ti je lako”. Pisofkejk. Pa tko ovo ne bi znao na svom licu napraviti?   

I sad ja već lagano stresove imam kad idemo na kavu. Obično se od jutra pripremam i šminkam, u strahu što će reći. Ne znam ni sama jesam li na kraju zadovoljna što nije komentirala ili ljuta što nije ni svjesna truda. A nema nikoga sretnijeg od mene kad mi dođe sa nesređenim noktima. Osjećam neku izopačenu zadovoljštinu u tome. No rijetko me zadovoljava na takve načine, češće uživam u preprepreeekrasnom makeup-u zbog kojeg mi dođe da ju onako baš pošteno… cmoknem u obraz.  

I nagovara mene Marijana već dugo da dođem k njoj na jedan brzi tečaj šminkanja, jer i njih drži, i to koliko sam vidjela vrlo uspješno. No, kako smo sada dosta daleko, to je još uvijek na čekanju. Pa sam si ja tako došla na jednu ideju. Što ne bih ja probala sama prekopirati, za početak barem ove jednostavnije varijante šminkanja? Mislim, koliko teško može biti, ne?

Pa evo par uradaka, ovi lijevo su Marijanini, a desno moji. Naglašavam to, jer je sličnost prevelika, pa da se ne zabunite.



Mislim da me odlično ide, što vi kažete? A ti Marijana?

Uopće nema potrebe za nekakvim tečajevima i glupostima. Kad bolje razmislim, mogla bih i ja otvoriti salon. Da je Marijana negdje blizu ne bih, čisto da joj ne pravim konkureciju i to. Ali ovako, Hrvatska je dovoljno velika za ovakva dva talenta. A vi ostali… a jbga…  

Idem se ja sada baviti papirologijom potrebnom za otvaranje obrta, a vas ostavljam sa još nekoliko Marijaninih genijalnih kreacija. Radi ona i “normalnu” šminku, ali meni kao profesionalcu to više nije zanimljivo. Te svakodnevne varijante možete pogledati na njezinoj stranici. Svladat ću ja i ovo za dan-dva, primam predbilježbe pa tko je zainteresiran slobodno nek se javi.  A noć vještica će za čas… 


Nataša Jalšovečki



5 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page